zaterdag 16 maart 2013

We love....

MAIL...echte 'ouderwetse' post.


1.Van Micki, envelopjes omdat ik 1 van de 1e was die me aanmelde voor haar 
post project.(1 vlopje alweer gebruikt)Nog niet bekend bij jou,ga snel kijken!!
2. Van Susan via Dream Make Share een vrolijk gevulde vlop met lieve kaartjes (ja goed over nagedacht haha)
Check haar blog, ze heeft een gave give away lopen!!
3. Van Jenneke, geurende 'gewonnen' post.
Ze heeft ook nog een give away voor blogSTER's lopen samen met Hanneke.
(oeps deed zelf nog niet eens mee....nu wel...)

Dus verwennerij al om en ook nog wat kansjes wagen bij de dame's!!

En dan PostCrossing, de buitenlandse variant,haha.
Al zulke leuke kaartjes ontvangen uit Rusland,Taiwan,Duitsland en Zuid-Korea.
Maar die postzegels.....oooo die zijn zo mooi.
Komen wij aan met Trix & Alex....hihi.


Zo genoeg ge-post/blogt vandaag.
Vanavond naar een echte '80 Party,jaja mag ook es 'los'.

Nogmaals lekker genieten en freubelen dit weekend 
en oant......

X


11 opmerkingen:

  1. Nou jaaaaaaaaaaa wat veel en heerlijke post ! Krijg ik nou nooit..... grapje :-)
    Ik verstuur tegenwoordig m'n post met héle mooie postzegels, daar kan ik echt van genieten. Ik kocht ze bij Postzegelsmetkorting.nl De naam zegt het al, zijn gulden-zegels, zo mooi! Je betaalt geen verzendkosten én het is iets voordeliger dan de euro-zegels. Je mag ze plakken tot 1 november bij mijn weten. Liefs van Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geniet van de party vanavond

    en wat heerlijk zulke post of het nu alleen een kaart is of andere dingen...ik geniet er ook elke keer weer van

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo je bent heerlijk verwonnen zeg! Leuke spullen hoor ♥
    Geniet van de pary
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jee wat een boel leuke post...geniet ervan!! Ik volgde je dus al wel zag ik toen ik me wilde aanmelden...hahaha, maar blijkbaar niet bewust, dat gaan we dan maar even veranderen bij deze:-))
    Mijn broer werd laatst 50 en toen hadden we ook zo'n 'voetjesvandevloer' feest, écht lekker hoor om weer eens even los te gaan op de dansvloer met muziek uit 'onze' tijd:-)) Veel plezier!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke post! Veel plezier vanavond, terug naar vroeger!
    groet,
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een post-verwennerij! Echt super leuk! Ik heb me ook al zitten verwonderen aan die prachtige postzegels die er bij Postcrossing tussen zitten. Dat zouden we in Nederland ook wel eens anders kunnen doen. (of dat je op zijn minst een keuze hebt in welke zegels je kan gebruiken). Van vroeger kan ik me nog wel herinneren dat er regelmatig toch andere ontwerpen op de postzegels stonden maar dat is nu volgens mij alleen nog maar met de kerst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een leuke post heb je ontvangen. Ik heb ook een leuke envelop ontvangen van jou, bedankt ben benieuwd hoe de viooltjes het gaan doen.
    Fijn weekend,
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw jij maakt echt leuke dingen.
    leuke blog trouwens.

    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk om hier weer de dream make share post terug te zien die ik je stuurde. Ja natuurlijk was jij mijn eerste adresje want we waren er allebei als eerste bij ;).
    Ik heb gisteren een flopje voor adres 4 klaargemaakt, ik was toch al druk bezig met leuke post klaarmaken hihihi.
    Leuk ook al die andere post die je hebt mogen ontvangen en ja die postzegels uit al die andere landen zijn leuk hè. Maar op http://collectclub.postnl.nl/ kun je de nieuwste uitgaves zien en dus ook bestellen. En ieder kwartaal krijg je dan weer bij je bestelling een postset gratis, kaarten en postzegels. Voorheen bestelde ik daar ook altijd de postcrossing postzegels (5 europa en 5 wereld) maar blijkbaar hebben ze die niet meer. Misschien wel nog in de postzegelhandel/winkel ;).
    Warme groetjes van Susan en bedankt nog voor je reclame voor mijn give away en je berichtje ;) én leuk dat je meedoet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Niets leuker dan 'echte' post te ontvangen. Dat post crossing lijkt me ook erg gaaf, geloof dat ik me daar ook maar eens voor op ga geven!

    Fijne zondag!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dankzij blogland viert de post weer hoogdagen denk ik :-) Is altijd fijn die envelopjes in de bus! Hopelijk was het een leuke party!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je <3 berichtje!!
X