maandag 4 maart 2013

*100*

JAAAAA 100!!! volgers..........
Jeetje wat veel...

WELKOM nieuwe volg(sters) wat gezellig dat jullie erbij zijn....bij deze gekke/ crea zijn als het wil (nu dus ff niet,te druk in e kop met te veel ideetjes) / hongerige (hihi hmmm zen denk -20kg...hummmm)Friese mem.

En ja nu 'sil it heve'!!!
Beloofd is beloofd......een GIVE_AWAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En....een cadeautje voor nr.100!!
Dus ELISE (klik op naam) sent me your adress...ach ken ek int Frysk..dyn adres stjoere an my,hahaha.
Gewoon omdat ik blij ben met jou en jullie allemaal natuurlijk.
En wie er nog meer bij komen...
Fijn dat mijn 'ach ik doe altijd maar wat' gelezen/bekeken wordt.

En de GIVE-AWAY...jaaa ik heb al wat in gedachten dus blijf kijken.....
Ben zoooo druk in mijn hoofd heb ook zo'n GEWELDIG weekend in PARIJS gehad,maar wilde toch ff zeggen dat ik jullie niet vergeet!!

Dus blijf hangen want ik plaat z.s.m de give-away!!!!(en foto Parijs???bedenk me nu ineens dat ik dat ook van New Castle nog steeds 'moet' doen o o ow....sorry...)

See you....oant snel..

Ok 1tje dan....

Mooie he....zucht....

X
Marielle




11 opmerkingen:

  1. Ooohhhhh wat leuk dat ik als je 100ste volgster ook zomaar wat krijg!!!! Liefffff!!!!

    En ja, mag nu in het Nederlands, Fries en (tijdelijk) ook nog even in het Engels hihi!!! Ik stuur je mijn adres toe!!!

    Thanks/ danke wol!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. owwwwwwwwwwwwwwwwwwwww heerlijk dat je zo hebt genoten ☺

    enne feliessssssssssssssssssssssss met je 100e volger
    ik zeg op naar meer

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh zucht Parijs...smacht...ja hopelijk deel je snel foto's...alhoewel dan smacht ik nog meerrrr ;).
    Gefeliciteerd met je 100 + volgers, want zekers weten dat die gaan komen.
    Warme groetjes en knuffels van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je Parijs fantastisch vond en de Eifeltoren is toch
    wel prachtig hé als hij om het uur zelf schittert!
    Ook leuk dat je 100 volgers hebt, proficiat!
    Geniet van het stralende zonnetje, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pffft ik word al moe als ik jouw berichtje lees. Frou, kom even bij, doe effe rustig en dan zien we die foto's vanzelf wel een keer.
    Enneh, gefeliciteerd met het magische getal, op naar nog veeeeeel meer!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En oeh spannend; een heuse give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihi nou zo te lezen ben jij ook verliefd geworden op Parijs of niet? ;) In ieder geval gefeliciteerd met inmiddels al weer 102 volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi
    Ik kom hier via Jenneke, mijn twinsiss
    En ik ga je heerlijk volgen.
    Meer dan 100 volgers zie ik, van harte gefeliess.
    Elise van harte met je gewonnen give away hier.
    Lieve groet Hester
    https://www.facebook.com/hester.horden

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk!!!
    Op naar de 200 of meer, gezellige blog meid.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke blog , ik word volger en heb een linkje geplatst, hlele leuke weggever, kom ook eens bij mij kijken

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je <3 berichtje!!
X