vrijdag 8 maart 2013

'Real' mail is on it's way......

Voor nr.*100* Elise all the way to the USA.

Voor postcrossing 2 kaartje gemaakt.
Onderweg naar Duitsland en Siberie.

En in de maak voor iemand ,van het super leuke post project van Micki, kijk maar eens als je ook van 
kaartjes sturen ed houd op haar blog.

Ik ga naar het postkantoor,mijn nieuwe bril ophalen,kaart/envelopje freubelen en armbandjes(zoals van de give-away) maken(roze/rood en zeegroen).

Noflik (fijn) weekend,maar lekker genieten!!

X

6 opmerkingen:

  1. Zo je bent gezellig bezig geweest zeg.
    Nu de post goed zijn werk doen.
    Succes met je nieuwe bril , en nog veel knutsel plezier
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he geniet van je weekend en wat een leuke dingen allemaal.....hoppa naar elise heeft nog een hele weg te gaan ha ah

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk je 100ste volger te verwennen,
    ik denk van dit ook te doen bij mijn 300ste volger!
    Veel plezier in het freubelen van de juweeltjes en
    geniet jij ook van het weekend dat jammer genoeg
    terug kouder wordt bah, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent er maar druk mee :) Heerlijk he al die post?! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oehhhhh leuk!!! Nou maar hopen dat de post hier een beetje opschiet... Kan niet wachten!!! :-)

    Ik laat het je weten zodra het er is!!

    Je bent wereldwijd aan het versturen, leuk!!

    Fijn weekend!

    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zeg, ik doe sinds kort ook aan postcrossing en maak ook vaak zelf een kaartje. Die van jou zijn wel erg leuk en origineel!
    Gezellig dat je even op mijn blog was:)

    Groetjes, Lineke

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je <3 berichtje!!
X