vrijdag 28 december 2012

Terug kijken.....Vooruit kijken...

2012 wat een jaar,ik mis grote stukken in mijn herinnering....
Het jaar begint met het verlies van mijn heit, na een jaar strijden is hij
gegaan in ons bijzijn ....een beeld dat je altijd bijblijft...
Verdriet maar het zet je ook aan het denken...

Je lieve mem...alleen... maar met ons,je zus die een nieuwe fase ingaat...je schoonouders die ook veel op hun bord krijgen,te veel...en wat er nog komen gaat....
The rollercoaster gaat maar door....

Beslissingen worden genomen...
Je geeft dingen op...het moet, anders komt het niet goed...
Maar het blijkt de juiste beslissing,werk is maar werk.
Jezelf en je familie is het aller belangrijkst...
En de rollercoaster mindert vaart....

Rust....in mijn hoofd om me heen in mijn gezin.
Mooie dingen gebeuren er voor mijn kinderen,trots.
Er wordt weer genoten van vakantie's,van elkaar,tuurlijk het verdriet blijft maar krijgt ook een plaatsje in
mijn hart...

2012 een jaar met ups en downs
2013
Ik plan niks.....ik beleef het,zie wat er op mijn pad komt.
Streng zijn op mijzelf (luilakken en fout eten is voorbij...ahum..)maar vooral blij zijn met wat je hebt en het positieve eruit halen...
GENIETEN.....we zeggen het wel maar doen we dat ook????
Ik ga proberen bewuster te leven,beleven!!

De rollercoaster is gestopt...!!!





Fijne jaarwisseling allemaal en bedankt voor alle lieve reactie's/steun/gezelligheid/tranen/lol/plezier en (hernieuwde)vriendschappen in Blogland/Facebook en Real live!!

Wie goed doet die goed ontmoet!!!


                                                       


                          X Marielle X












9 opmerkingen:

  1. owwwwwwwwwwwwwwwww lieve marielle, hier gaat toch even een flink kippenvelletje langs me heen

    ik kan alleen zeggen dat ik er trots op ben je face en blog dinneke te mogen zijn
    en je hele wijze keuze hebt gemaakt

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gezegd (..geschreven:-) en als je er dan zo op terug kijkt gebeurt er ook best heel veel in een jaar, het lijkt altijd om te vliegen, maar ondertussen...
    Ik wens je voor 2013 een jaar waarvan je achteraf zegt, het was een heerlijk rustig 'voortkabbelend' jaar!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn liefste Marielle,
    Het is soms niet gemakkelijk, maar laat ons hopen dat 2013 een goed jaar wordt met positieve verwachtingen!!
    Ik wil je bedanken voor je originele mooie kaartje, bedankt ♥♥♥♥
    Leuk met die foto postzegels van je kinderen!!
    Als je eens tussendoor tijd hebt, mag je mij eens je lievelingskleuren
    laten weten ...

    Ik wens je een liefdevol, vreugdevol gelukkig gezond 2013!!

    Warme kerstgroetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. op de foto postzegels de 3 prinsesjes van Nederland,hihihi....ik heb jongens....

      Verwijderen
  4. Mooi en herkenbaar, de pijn van een ouder moeten missen en de andere ouder die alleen blijft.. Ik wens je een mooi nieuw jaar!
    Warme groet,
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een jaar zeg.
    We proosten op een mooi nieuw jaar en houden onze geliefden in gedachten.

    Liefs,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leave marielle,

    ok... ik zit hier met tranen in de ogen, prachtig geschreven! Jim heit sil grutsk op dy wêze! En ook ik zal em nooit vergeten..

    Ik wens jou/jullie alle goeds, liefde, mooie momenten, successen, geluk, plezier en gezondheid toe in het nieuwe jaar!

    Dikke tút lysbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik wens je voor 2013 een jaar met veel zon en weinig schaduw!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tût!!!!! Bewust genieten Mariëlle, ik wens jullie een GOED jaar!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je <3 berichtje!!
X