donderdag 20 december 2012

Lieve PIF dames....

...misschien heb ik je bericht gemist maar hebben jullie mijn PIF ontvangen??(van sommigen heb ik al een berichtjes gekregen hoor!)
Wil graag weten of de post z'n best heeft gedaan nadat het de vorige keer mis is gegaan en post weeeeeeeeken onderweg was......maar uiteindelijk wel is aangekomen gelukkig!

En nu ik er toch zo vroeg uit ben ga ik de 'gisteravond gebakken' cake pops 'merry' versieren.
Jongste zoon(hihi Jenneke) vond het wel een leuk idee voor het toetje van het kerstdiner op school vanavond....hoezo ik wordt aan het werk gezet.....

En de 'reisziekpillen' zijn in da house,de lijstjes van wat 'moet' er allemaal ingepakt worden staan volgeschreven,ook de 'wat zal ik daar gaan kopen' lijstjes worden gemaakt,veel voorpret.
Oftewel we maken ons klaar voor de overseas reis.
Zin in!!

Allemaal een fijne vakantie,'of een paar lekkere vrije dagen',toegewenst en tot snel.....

Enne jullie blogjes worden gelezen hoor,moet bijblijven!!

Doeiiiii.

X


10 opmerkingen:

  1. ooo je gaat op vakantie???waar ga je heen???succes met de voorbereidingen.

    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoop dat de post goed bij iedereen is aangekomen!
    Hee, wat een voorpret allemaal! Succes met alles en mochten we elkaar voor die tijd niet meer "spreken" dan wens ik jullie een hele fijne vakantie met mooie ervaringen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aha, jij gaat er vantussen. Gelijk heb je, have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zalig, een vakantie trip!! Genieten maar zou ik zeggen!!
    Liefs, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. geniet van jullie uitje heerlijk enne wat lief dat je dochter zooooo aan je denkt dat je in elk geval wel wat te doen hebt steeds hihihi

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ff gecheckt....ja Jenneke jongste is toch echt een jongen hoor!!!Hahaha ik las het en dacht huh???Heb 2 zonen!X

      Verwijderen
    2. owwwwwwwwwwwwwwwwww sorrie ha ha ha zit zo mijn mijn meiden in me gedachte ha ha ha

      Verwijderen
  6. Heel plezier daar aan de andere kant van de noordzee. En niet te veel inpakken,er moet genoeg ruimte overblijven voor al die leuke dingen die je daar tegenkomt.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Mariƫlle, je bent al lekker aan het vakantie vieren en ik hoop van harte dat jullie het helemaal te gek hebben. Maar ik wil je hier toch even bedanken voor de kerstkaart die ik van je kreeg. Wat een verrassing!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je <3 berichtje!!
X