donderdag 6 december 2012

Mooi....


7 opmerkingen:

  1. Jeeeyyy Muriƫlle,
    Leuk wit tuintje heb je.
    Als het sneeuwt kan ik uren naar buiten kijken,
    gewoon een vlokje sneeuw volgen en zien waar het neer dwarrelt. De tuin ziet er dan veel mooier uit vind ik, de foutjes zijn verdoezeld haha.
    Nogx bedankt voor je super mooie attentie x♥x,
    lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat vind ik ook heel mooi. Maar ik vind het minder mooi als ik daarna naar buiten moet, mijn auto sneeuwvrij moet maken en met een slakkegangetje naar het station moet rijden alwaar ik hoor dat de treinen minder rijden..... *@5*%&*)>@

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi !!
    hier ligt ook wel iets maar wordt nu toch alweer een beetje blubberig :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja prachtig! Ik vind echt alles een stuk mooier worden als er sneeuw ligt :)Vannacht en morgen schijnt het helemaal los te gaan op sneeuwgebied dus ik ben benieuwd. Moet wel eerlijk zeggen dat ik al dat gladde witte spul verfoei als ik boodschappen moet doen of met mijn paardjes aan het werk moet... Maar ach... zo vaak ligt het er niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voordat ik het helemaal vergeet wil ik je nog bedanken voor het superleuke pakketje wat ik vorige week van je ontving van de Pay it forward actie.
    Was het al helemaal vergeten dus dan is het extra leuk! Dank je wel, de sleutelhanger hangt aan mijn tas:)

    Groetjes, Lineke

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je <3 berichtje!!
X