maandag 5 november 2012

Nieuwe hobby ontdekt!!!

KOKEN!!!!
Nu ik thuis ben heb ik er tijd voor en zin ,zowel letterlijk als figuurlijk,hahahha.
Dus ik heb mezelf verwend.......(van mijn gespaarde centjes,jaja)

Ja ik zeg wel tijd,maar ben ook van het snel en lekker.
De 30 minutes heb ik ook tja dan kan deze toch niet achter blijven,hihi.
I <3 Jamie.

Dus nu ga ik 'lekker' lezen uit dit boek en stel hier de vraag: 
Noem een nummer tussen 24-260 en dat ga ik van de week maken.... (zo doe ik dat thuis ook hahaha,niet altijd een succes moet ik zeggen...)

En dan ga ik net als bij een give away jullie namen nummeren en in zo'n automatisch ding stoppen.
Tja je wint alleen niks maar bezorgt ons hopelijk een lekker maaltijd :P
Ik ben benieuwd!!!

Fijne dag/week.

X


P.s. heel lief allemaal jullie reactie's in mijn blog pauze en nu,kijk daarom is bloggen zo leuk!!
En Nicole ik ga ff kijken of dat gaat lukken!


10 opmerkingen:

  1. hahahaha grappig, nou ik zeg nr. 180, eet smakelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh lekker! De meeste recepten van Jamie zijn om je vingers bij af te likken! (doet hij zelf ook trouwens als hij op tv aan het koken is... haha) Ik zeg... nummer 36! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben wel heel benieuwd of nummertje 100 lekker is.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een grappig idee...ik ga voor nummer 230 (hoop dat achter in het boek de taarten, koekjes en desserts staan)!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ha ha leuk leuk ikke ga voor 129 ☺ ( 12 is de oudste en de jongste is nog 9)

    lieve groet jenneke en veel plezier met koken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze moesten het verbieden he, al die leuke hobby's ;-)
    Ik ga voor nummer 6!
    Eet smakelijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik gie foar nr 13.......

    lekker iete,

    groetnis
    Buuf

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat je er weer bent, famke!
    Ik ben een beetje stout want ik wil wel weten wat Jamie van nummer 69 gemaakt heeft hihi!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je <3 berichtje!!
X