woensdag 20 juni 2012

No crafting :(

Ik "moet" nog een paar opdrachtjes maken maar ik kan niet bij mijn spulletjes...
Ze liggen achter het schut op zolder omdat deze tot slaapkamer omgetoverd wordt ( ging het maar zo...dan was ie NU pling.... KLAAR).
Maar zal er toch aan geloven moeten van het weekend....me een weg banen achter het schut op zoek naar...alles,hahaha.
Het behang zit er bijna in dan de vloer nog en dan de spullen erheen sjouwen....pfff een trap op...
Dan onze oude slaap kamer aanpakken,deze word nu voor de oudste met dit,weten jullie nog....


En dan is ook het kleine kamer leeg,MIJN kamertje.
Secretaire van mijn heit erin,kast,werkblad,inrichten en tadaaaa ik kan weer los!!!
Maar ja het heeft even zijn tijd nodig.

Gister was het erg mooi weer hier in Fryslan en toen zeiden we NU gaan we de tentjes uitproberen.
Het zijn onze overnachting tentjes,super snel op te zetten (zo bleek na een wedstrijdje man/vrouw wie zet het snelst de tent op zonder werk beschrijving,hahahaha nee hoor...) dus ideaal!!


Alleen het duurt nog zoooo lang voor we gaan....

Nou geniet van deze zonnige dag en to snel!!

X






6 opmerkingen:

  1. Oh, wat lijkt me dat fijn, een kamertje helemaal voor jezelf waar je al je spulletjes netjes kan ophangen en je je rotzooi kan laten liggen. Ik ben heel benieuwd hoe het wordt. Succes met sjouwen.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe leuk overnachten in tentjes en dan nog in je eigen tuin.
    Hopelijk heb je een goede nacht gehad.
    Verder nog veel plezier in je werkjes, ik ben benieuwd!
    Nog een fijne dag, liefs Valerie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker als je alles weer op orde hebt, ik heb ook zo een kamertje (lees: mijn kamertje) waar ik hoognodig moet ruimen, tis vreselijk !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker als het kamertje af is, maar afzien zo lang je moet zoeken naar je spullen! (wie weet kun je ze in een tentje opslaan? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh...hopen dat je snel weer bij je spulletjes kan....

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  6. geniet maar lekker van je pré-vakantie-gevoel!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je <3 berichtje!!
X