woensdag 21 maart 2012

BUSy me!

Druk druk druk.......maar leuk druk!
Color blocking in the shop,het knalt je tegemoet!!!Worden we vrolijk van :).

En als we thuis zijn lekker bezig met de kraam artikelen want ja het is bijna zover!!!!


Zin in een leuk uitje?? 

Zondag 1 april (nee geen grapje) Hobbymarkt in het Dorpshuis van Jonkerslan. 
Van 10-16u ben je van harte welkom. 

Ook ik,*MaDiBue*Handicraft* ben er met mijn freubelspullen!! 
Tashangers,harten van hout en stof,vogelhuisjes groot en klein en vele andere handgemaakte artikelen!! 

Ik zou zeggen stap op die fiets(ga uit van mooi weer,haha)of in de auto en kom gezellig langs!! 

Dorpshuis Jonkerslan 
Fugelsang 21,Jonkerslan,Fryslan.

Nou  een lekker zonnetje erbij en gezelligheid dan wordt het vast een topdag!!
Oant sjen!

En wat de give-away wordt.......ik weet het lekker al!!
Jouw kleur,meer zeg ik niet,hahaha.
Dus kom op en maak me blij.

Fijne week verder!!
X








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je <3 berichtje!!
X