vrijdag 17 februari 2012

Lazy Friday(5)

Vandaag geen lazy friday,maar aan het werk dag.
Lekker tussen de kleurtjes, nu nog het zonnetje erbij,temperatuurtje omhoog,ik krijg er zin in!!
Ik heb nu dus weekend en morgen ga ik met mijn zusje naar.......

We nemen afscheid van deze soap,die ik al sind de jaren 90 volg,ok ook wel een periode niet,maar het mooie van soap is dat je er zo weer in zit,haha.
Ik ben benieuwd.....

En jij ook een ATWT fan of meer een B&B of GTST?

Allemaal een fijn weekend!
                X

2 opmerkingen:

  1. jaaaa ik ben ook fan,ik vind het zoooo jammer dat het stopt echt heel erg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nee, geen fan.... van geen enkele soap. Maar daarom nog wel een leuke dag toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je <3 berichtje!!
X