maandag 16 januari 2012

HOME SWEET HOME(2)

Mijn favoriete plekje,kan er heeeeel moeilijk wegkomen,zo heerlijk is het daar en toch alles mooi in de gaten kunnen houden!!!!(gluur ook maar eens bij barbaramama).
Ook een sneak peek,projectje van Richard en mij,jaja teamwork.
MIJN hoekje van de bank,dekentje,laptopje,boek,tv afstandbediening,koppie thee en wat lekkers.
HEERLIJK.
  
Man lief aankijken en boren maar!!
Hangt het weer mooi.

Ook deze koffiemolen krijgt een mooi plaatsje in de keuken.
Van beppe geweest.

Sneak peek,hier gaan we wat leuks meedoen!!!

En mijn freubelspulletjes liggen klaar,mijn handen jeuken,nu de tijd vinden.....

1 opmerking:

  1. Ik ben erg benieuwd wat het sneakpeak-projectje gaat worden!

    Home sweet home X

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je <3 berichtje!!
X